مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 آذر 1398 ساعت 13:262019-12-16اجتماعي

محفل انس با قرآن دانش آموزان دبستان شاهد شهید باکری مهاباد


به مناسبت هفته قرآن، عترت و نماز، دانش آموزان دبستان شاهد شهید باکری در مسجد خاتم الانبیاء کوی بهارستان محفل انس با قرآن برگزار کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا وسیما مرکز مهاباد؛ معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان مهاباد ، هدف از برگزاری این محفل معنوی را توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی و تعمیق باورهای دینی برای مصونیت دانش آموزان از هجمه های فرهنگی برشمرد و افزود: بدون شک حضور دانش آموزان در این گونه محافل، روشنگری، هدایت و بیداری آنها را نسبت به بسیاری از مسائل به دنبال خواهد داشت.

رحمانی در ادامه از شروع مسابقات آموزشگاهی قرآن در تمامی مدارس خبر داد و گفت: هشت هزار دانش آموز برای شرکت در رشته های مختلف مسابقات قرآنی اعلام آمادگی و همچنین بیش از 23 هزار نفر دانش آموز برای حفظ جزء سی ام قرآن کریم در سامانه همگام ثبت نام کرده اند.

وی اضافه کرد: خوشبختانه مشارکت فرهنگیان نیز امسال در ثبت نام مسابقات قرآنی پر رنگ بوده است.

امام جماعت مسجد خاتم الانبیاء هم درسخنانی گفت: قرآن مجید به عنوان کتاب آسمانی و معجزه جاوید پیامبر اسلام (ص)،کتاب هدایت بشر به سر منزل مقصود است.

ماموستا خالدی آذر افزود : قرآن کلیات برنامه های زندگی بشر است که اگر خوب از برنامه های آن در زندگی استفاده شود انسان هم به سعادت دنیوی و هم به سعادت اخرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محفل انس با قرآن دانش آموزان دبستان شاهد شهید باکری مهاباد

محفل انس با قرآن دانش آموزان دبستان شاهد شهید باکری مهاباد