مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 آذر 1398 ساعت 15:002019-12-16اقتصادي

از رونمایی عصای هوشمند تا اعتبار بیست میلیاردی برای آزمایشگاه ها


معاون پژوهش و فناوری دانشگاه فنی و حرفه ای گفت: طی یک ماه گذشته 20 میلیارد تومان برای ارتقای کارگاه ها و آزمایشگاه های واحدها تخصیص داده شد و طی چند ماه گذشته نیز برای ارتقای کارگاه های ما در زمینه طراحی دوخت و پوشاک 20 میلیارد تومان تخصیص پیدا کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پیش از ظهر امروز به مناسبت هفته پژوهش نشست خبری دکتر سید حیدر میرفخرالدینی، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه فنی و حرفه ای در سازمان مرکزی این دانشگاه برگزار شد.

وی در این نشست دانشگاه فنی و حرفه ای را دارای 180 دانشکده در 31 استان و 111 شهر همراه با جمعیت دانشجویی بین 180 تا 200 هزار نفر دانست و گفت: رویکرد دانشگاه فنی و حرفه ای مهارت محوری است و جنس آموزش و پژوهش آن نسبت به سایر دانشگاه ها متفاوت است در واقع این دانشگاه آموزش کارشناسان آچار به دست را هدف دارد.

میرفخرالدینی ادامه داد: قبل از آغاز هفته پژوهش معمولا برنامه های پژوهشی واحدهای دانشکده های ما نیز برگزار می شود و برآیند خروجی آن ها در هفته پژوهش به سازمان مرکزی می آید و در این زمان به طور جدی آن ها به بحث و بررسی گذاشته می شوند که در نمایشگاه فن بازار 26 تا 30 آذر ماه، خروجی این فعالیت ها را شاهد خواهیم بود.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه فنی و حرفه ای بیان کرد: طرح های پژوهشی و دستاوردهای تحقیقاتی دانشگاه در نمایشگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از رونمایی عصای هوشمند تا اعتبار بیست میلیاردی برای آزمایشگاه ها

از رونمایی عصای هوشمند تا اعتبار بیست میلیاردی برای آزمایشگاه ها