مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 آذر 1398 ساعت 15:202019-12-16اقتصادي

ثبت نام بیش از 4 هزار و 800 نفر در طرح اقدام ملی مسکن


معاون بازآفرینی شهری و مسکن اداره کل راه وشهرسازی: در مرحله نخست طرح اقدام ملی مسکن، 4 هزار و 817 نفر در 9 شهرستان استان نام نویسی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما مرکز آذربایجان غربی، معاون بازآفرینی شهری و مسکن اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: در مرحله نخست طرح اقدام ملی مسکن، 4 هزار و 817 نفر در 9 شهرستان استان نام نویسی کردند.

جلال تقی دخت افزود: بیشترین میزان نام نویسی در شهرستان ارومیه با یک هزار و 200 فقره انجام شده است.

وی با تاکید بر اینکه کسانی که واجد شرایط طرح نباشند، در زمان بررسی درخواست ها حذف می شوند، ادامه داد: متقاضیان واجد شرایطی که در سامانه ملی این طرح ثبت نام و مدارک خود را تکمیل کرده اند، پیامک حاوی کدپیگیری را تا 20 روز آینده دریافت خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه فاز نخست طرح اقدام ملی تولید و عرضه مسکن در 9 شهرستان استان اجرایی می شود، اضافه کرد: این شهرها شامل ارومیه، خوی، نقده، سردشت، شاهین دژ، اشنویه، تکاب، محمدیار و سیه چشمه است.

معاون بازآفرینی شهری و مسکن اداره کل راه وشهرسازی آذربایجان غربی گفت: ظرفیت ثبت نام تنها در شهرهای سردشت و سیه چشمه پر نشده است.

تقی دخت ادامه داد: متقاضیان و همسران ثبت نام کنندگان برای برخورداری از مزیت های طرح باید فاقد زمین مسکونی یا واحد مسکونی از روز اول ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام بیش از 4 هزار و 800 نفر در طرح اقدام ملی مسکن

ثبت نام بیش از 4 هزار و 800 نفر در طرح اقدام ملی مسکن