مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 آذر 1398 ساعت 15:502019-12-16حوادث

قبض های کاغذی جریمه راهنمایی و رانندگی در آبدانان حذف می شود


فرمانده انتظامی شهرستان آبدانان گفت: قبض های کاغذی جریمه راهنمایی و رانندگی در آبدانان حذف می شود - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ محمدسلیمی زاد عصر روز دوشیبه در جمع خبرنگاران با اعلام اینکه درمرحله نخست اجرای طرح جدید پلیس راهور شهرستان آبدانان به دستگاه دست افزار تلفن همراه هوشمند مجهز شده است خاطرنشان کرد: از این پس رانندگان متخلف، قبض جریمه دریافت نخواهند کرد و سیستم جدید جایگزین سیستم کاغذی دستی و سنتی خواهد شد.

وی در رابطه مزیت ها و فواید استفاده ازدست افزارموبایلی گفت :آنلاین بودن و تسریع در اعمال قانون، از جمله مهمترین مزیت های این سیستم است که در آن به صورت همزمان، شماره خودرو را وارد و علاوه بر صدور خلافی جدید، میزان خلافی های گذشته و توقیفات احتمالی خودرو را نشان می دهد.

سرهنگ سلیمی زاد درادامه افزود :درفرایند جدید اعمال قانون بلافاصه پس از اعمال قانون توسط مامور راهور ، پیامک جریمه در همان زمان به شماره تلفن همراه مالک ارسال و درنتیجه مالک وسیله نقلیه که پلاک خودور به نام او است درحداقل زمان ممکن درجریان قبض جریمه صادره قرارمی گیرد .

این مقام مسئول تصریح کرد: متاسفانه در روش های قدیمی که قبض جریمه به بدنه خودرو الصاق می شدیا بصورت دوبرگی درغیاب راننده نوشته می شد ،برخی از رانندگان از جریمه های صادر شده خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قبض های کاغذی جریمه راهنمایی و رانندگی در آبدانان حذف می شود

قبض های کاغذی جریمه راهنمایی و رانندگی در آبدانان حذف می شود