مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 آذر 1398 ساعت 20:302019-12-16ورزشي

سامری: بسکتبال گرگان ارکان قهرمانی لیگ را دارد/ قهرمان شدیم اما تنبیه شدیم


سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان گفت: بسکتبال شهرداری گرگان تمام ارکان قهرمانی در لیگ برتر را دارد و به واقع از تمام مسوولان گرگان باید تشکر کرد که تیم را به این جایگاه رساندند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، حماد سامری امشب پس از پیروزی تیمش برابر تیم بسکتبال شهرداری گرگان در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: پیروزی امشب ما حاصل بازی بد و اشتباهات مکرر بازیکنان این تیم و استفاده از فرصت ها توسط بازیکنان ما بود.

وی ادامه داد: پیروزی برابر این تیم در حضور این تعداد از هواداران پرشور کار بزرگی است زیرا هر تیمی نمی تواند در جو سالن گرگان تمرکز لازم را داشته باشد.

سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان درباره قضاوت داوران، خاطرنشان کرد: من معتقدم قضاوت داوران باید به گونه ای باشد که کم اشتباه تر باشد که حق به حق دار برسد.

سامری بیان کرد: به نظرم اینگونه قضاوت های پر اشتباه به این تعداد اشتباه فنی خیلی زیاد است و من تا به حال این میزان اشتباه را در این سطح ندیده بودم.

وی درباره مطلب منتشر شده در صفحه رسمی باشگاه درباره وضعیت مادی تیمش و تیم بسکتبال شهرداری گرگان تصریح کرد: صفحه رسمی باشگاه نفت آبادان با نام پالایش نفت آبادان کلاب است و هیچ صفحه دیگری صفحه باشگاه ما نیست و هیچ دخل و تصرفی در آن نداریم و مطالب منتشر شده آن مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامری: بسکتبال گرگان ارکان قهرمانی لیگ را دارد/ قهرمان شدیم اما تنبیه شدیم

سامری: بسکتبال گرگان ارکان قهرمانی لیگ را دارد/ قهرمان شدیم اما تنبیه شدیم