مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 آذر 1398 ساعت 21:052019-12-16حوادث

آشوبگران مواکب حسینی در کربلاء را آتش زدند


فرماندهی پلیس کربلای معلی در بیانیه ای از آتش زدن خیمه های مواکب حسینی به دست عناصر «مخرب» و «آشوبگر» خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، فرماندهی پلیس کربلاء دوشنبه شب بیانیه ای را در خصوص آتش زدن مواکب حسینی در این شهر مقدس منتشر و در آن اعلام کرد که عناصر آشوبگر و مخرب اقدام به آتش زدن خیمه های آن کردند.

در این بیانیه آمده است: عناصر مخرب مواکب حسینی شهر کربلاء را که پذیرای هزاران نفر از زائران در طول برگزاری مراسم های بزرگ عاشورایی و حسینی است، آتش زدند .

فرمانده پلیس کربلای معلی افزود: همزمان، عناصر آشوبگر اقدام به آتش سوزی و تخریب بانک ها و ساختمان های دولتی و اموال عمومی و شخصی کردند .

در ادامه بیانیه آمده است: عناصر مخرب خیمه های مواکب حسینی را در یکی از میادین نزدیک شبکه ماهواره ای کربلاء آتش زدند، که این به منزله تعرض آشکار به مناسک دینی و خدماتی است که هر ساله به میلیون ها نفر از زائران حسینی(ع) می شود .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازالسومریه نیوز، فرماندهی پلیس کربلاء افزود: آشوبگران و مخربان اقدام با آتش زدن لاستیک ها اقدام به قطع راه های مواصلاتی در این شهر مقدس کردند تا در تردد شهروندان خلل ایجاد کنند که این نشان می دهد آنها به دنبال تخریب شهر هستند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آشوبگران مواکب حسینی در کربلاء را آتش زدند

آشوبگران مواکب حسینی در کربلاء را آتش زدند