مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 آذر 1398 ساعت 03:402019-12-17فناوري

فین تک ها در توسعه خدماتی مالی چه نقشی دارند؟


حمیده آقاجانی، اگر اهل نوآوری و دنیای خلاقیت باشید حتما واژه هایی مثل شرکت های دانش بنیان یا استارت آپ به گوشتان خورده است.

- استارت آپ های فین تکی در فضای مالی جهان نقش تسهیل کننده ای را ایفا می کند که کوچکترین آن ارائه خدمات بانکی از راه دور است.

گروه فناوری خبرگزاری دانشجو- حمیده آقاجانی، اگر اهل نوآوری و دنیای خلاقیت باشید حتما واژه هایی مثل شرکت های دانش بنیان یا استارت آپ به گوشتان خورده است.

استارت آپ ها دنیای گسترده ای از فعالیت های نوین هستند که تلاش می کنند با ارائه راهکار های جدید و خلاقانه بخشی از نیاز افراد جامعه را با کمک فضای وب و اینترنت رفع نمایند.

این روز ها جوان تر ها به هزار و یک دلیل تلاش می کنند تا خیلی وقت خود را در بانک ها یا مراکز خرید هدر ندهند و برایشان امن تر این است که تراکنش های مالی از درگاه های مختلفی صورت بگیرد.

یکی از سیستم های ارائه دهنده خدمات مالی فین تک ها هستند.

خدماتی که استارت آپی و فین تک ها ارائه می دهند متفاوت است از شناختی که ما نسبت به فناوری های مالی داشته و خدماتی که از بانک ها تا امروز دریافت کرده ایم.

زمانی که درباره فناوری های مالی صحبت می شود بخش های مختلف مثل هوش مصنوعی، اینترنت اشیا، واقعیت مجازی، واقعیت افزوده، زیرساخت های شبکه، امنیت شبکه، دیتا سنتر، خدمات ارزش افزوده و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فین تک ها در توسعه خدماتی مالی چه نقشی دارند؟

فین تک ها در توسعه خدماتی مالی چه نقشی دارند؟