مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 آذر 1398 ساعت 05:452019-12-17اجتماعي

50 هزار فقره موقوفات متصرفی در کشور سند مالکیت ندارند


مدیرکل اسناد و ثبتی سازمان اوقاف و امور خیریه از وجود 50 هزار پلاک موقوفات متصرفی فاقد سند مالکیت در کشور خبر داد و سهم مازندران را 9 هزار و 500 فقره اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مجتبی باقرزاده صبح سه شنبه در نشست با مسولان اوقاف استان در ساری اظهار کرد: اوقاف مازندران همواره در امر مهم مستندسازی و شناسنامه دار کردن املاک وقفی به ویژه اخذ سند مالکیت در بین استان های کشور پیشرو و سرآمد بوده است.

وی با اشاره به اینکه در کل کشور 50هزار پلاک موقوفات متصرفی فاقد سند مالکیت وجود دارد که سهم مازندران 9هزار و 500 پلاک وقفی فاقد سند است، افزود: این تعداد شامل 44هزار رقبه وقفی می شود یعنی حدود 20 درصد کل کشور که عدد قابل توجهی است.

مدیرکل اسناد و ثبتی سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به اهداف برگزاری کارگروه مشترک ثبتی و ستادی در مازندران، تصریح کرد: این جلسه با حضور مسؤولان کارگروه ستاد مرکزی سازمان اوقاف و سازمان ثبت جهت رفع موانع ثبتی موقوفات شاخص مازندران برگزار شده است.

باقرزاده ضمن قدردانی از اقداماتی که تاکنون در راستای صیانت و تثبیت مالکیت موقوفات استان انجام شده، خاطرنشان کرد: جبران عقب ماندگی و تثبیت مالکیت تمامی موقوفات و بقاع متبرکه فاقد سند مالکیت استان ولایت مدار مازندران نیازمند اهتمام و تلاش مضاعف است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

50 هزار فقره موقوفات متصرفی در کشور سند مالکیت ندارند

50 هزار فقره موقوفات متصرفی در کشور سند مالکیت ندارند