مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 آذر 1398 ساعت 07:052019-12-17سياسي

زنگنه: حضور موثر ایران در D-8 برای پیشبرد طرح های جهان اسلام ضروریست


نماینده پیشین ایران در سازمان همکاری های اسلامی بر موثر بودن حضور ایران در نشست کوالالامپور تاکید کرد و گفت: با همکاری سایر کشورها امکان پیشبرد طرح ها و برنامه ها در جهت منافع جهان اسلام وجود دارد.

- نماینده پیشین ایران در سازمان همکاری های اسلامی بر موثر بودن حضور ایران در نشست کوالالامپور تاکید کرد و گفت: با همکاری سایر کشورها امکان پیشبرد طرح ها و برنامه ها در جهت منافع جهان اسلام وجود دارد.

صباح زنگنه در گفت وگو با ایسنا درباره اهمیت نشست کوالالامپور گفت: در جهان اسلام چند کشور هستند که از اعتبار خاصی برخوردارند و تا حدود زیادی هم بی طرفی خودشان را در مسایل مختلف نشان داده و می دهند.

وی افزود: یکی از همین کشورها مالزی است و جمهوری اسلامی ایران نیز به این عنوان که در بسیاری از مسایل نقش مثبت ایفا کرده می تواند این نقش را ادامه دهد و به حل خیلی از بحران ها کمک کند.

این کارشناس مسائل منطقه همچنین بیان کرد: در تشکیلات گروه D-8 که به کشورهای در حال توسعه جهان اسلام گفته می شود و در آن ایران، ترکیه، پاکستان، بنگلادش، اندونزی، مالزی، مصر و نیجریه حضور دارند، این کشورها به عنوان کشورهای توانمند و قدرتمند جمعیتی از امکانات علمی و مالی برخوردارند و می توانند جهان اسلام را حرکت دهند و هدایت کنند و تحولی را در ابعاد اقتصادی و علمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنگنه: حضور موثر ایران در D-8 برای پیشبرد طرح های جهان اسلام ضروریست

زنگنه: حضور موثر ایران در D-8 برای پیشبرد طرح های جهان اسلام ضروریست