مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 آذر 1398 ساعت 07:102019-12-17سياسي

سی و هفتمین شماره فصلنامه «تاریخ فلسفه» منتشر شد


سی و هفتمین شماره فصلنامه علمی «تاریخ فلسفه» به مدیرمسئولی آیت الله سیدمحمد خامنه ای به همت بنیاد حکمت اسلامی صدرا منتشر شد.

- سی و هفتمین شماره فصلنامه علمی تاریخ فلسفه به مدیرمسئولی آیت الله سیدمحمد خامنه ای به همت بنیاد حکمت اسلامی صدرا منتشر شد.

سی و هفتمین شماره فصلنامه علمی تاریخ فلسفه به مدیرمسئولی آیت الله سیدمحمد خامنه ای، صاحب امتیازی انجمن علمی تاریخ فلسفه و سردبیری دکتر حسین کلباسی توسط انتشارات بنیاد حکمت اسلامی صدرا چاپ و روانه بازار نشر شد.

در این فصلنامه، پس از سخن سردبیر ، مقالات زیر جلب توجه می کنند: تحلیل انتقادی اندیشه های هانری کربن درباره تطبیق فلسفه سهروردی با فلسفه یونان مفهوم شناسی و جایگاه بهمن در متون اوستایی و پهلوی به مثابه صادر اول در حکمت اشراقی جایگاه معرفت شناختی فرونسیس و اهمیت آن در فلسفه اخلاق ارسطو تبیین و تحلیل آیین و مقام شهریاری در مرصاد العباد بر پایه اندیشه های حکمت خسروانی جایگاه و زمانه فخرالدین سماکی در تاریخ فلسفه اسلامی (با تأکید بر حاشیه او بر شرح هدایه میبدی) فارسی نویسی فیلسوفان مسلمان بررسی نگرش سه حکیم مسلمان به فضایل چهارگانه؛ ابن مسکویه، خواجه نصیر و جعفر کشفی یادآوری می کنیم که چکیده مقالات این شماره از فصلنامه و شماره های پیشین، در سایت بنیاد قابل بازدید و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سی و هفتمین شماره فصلنامه «تاریخ فلسفه» منتشر شد

سی و هفتمین شماره فصلنامه «تاریخ فلسفه» منتشر شد