مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 آذر 1398 ساعت 07:302019-12-17اجتماعي

آثار مخرب مدارس سمپاد بر دانش آموزان


یک عضو هیات علمی پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش با بیان اینکه وجود مدارس سمپاد آثار مخربی برای کسانی دارد که آنجا تحصیل می کنند گفت : همچنین این مدارس آثار مخربی برای دانش آموزانی دارد که در این مدارس نیستند و مورد مقایسه قرار می گیرند و اثر مخرب دیگر آن بر کل نظام آموزشی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احد نویدی در میزگرد علمی ـ تخصصی بررسی و نقد پدیده تنوع مدارس، در نظام آموزشی ایران که در سالن اجتماعات سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی برگزار شد درباره موضوع مدارس تیزهوشان اظهار کرد: با تنوع مدارس، داخل کلاس های مدارس دولتی را از تنوع دانش آموزان خالی کرده ایم و در حقیقت تنوع را از بین برده ایم.

این تنوع مدارس فریبنده و در حقیقت تنوع علیه تنوع است.

وی افزود: بسیاری از کلاس های خصوصی به ویژه در دوره ابتدایی به نام آمادگی برای ورود به مدارس تیزهوشان فعالیت می کنند و باید توجه کرد که این امر چقدر می تواند مخرب عمل کند؟.

این عضو هیات علمی پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش با بیان اینکه مدارس تیزهوشان به اصطلاح هووی مدارس دولتی هستند گفت: مدارس تیزهوشان باعث محرومیت مدارس دولتی شده است.

نویدی افزود: سال 66 آقای اژه ای اساسنامه سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان را مصوب کرد که با دو مرکز به زیر مجموعه آموزش وپرورش می پرداخت و تا یک دهه ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آثار مخرب مدارس سمپاد بر دانش آموزان

آثار مخرب مدارس سمپاد بر دانش آموزان