مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 آذر 1398 ساعت 07:352019-12-17اقتصادي

حجتی برای حمایت از تولید داخل خیلی هزینه داد


سرپرست وزارت جهاد کشاورزی با بیان اینکه محمود حجتی به تولیدات داخلی بسیار پایبند است، گفت: او برای این کار هزینه زیادی داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عباس کشاورز سرپرست وزارت جهاد کشاورزی صبح امروز در مراسم آیین نکوداشت و تجلیل از خدمات محمود حجتی وزیر سابق جهاد کشاورزی گفت: توفیقات بخش کشاورزی انکارناپذیر است، آنچه در این بخش اتفاق افتاده پایداری و تقویت امنیت غذایی است و بنده نیز طرفدار پایداری هستیم نه تغییر.

وی با اشاره به برخی ویژگی های مدیریتی محمود حجتی گفت: وی به طور دقیق انحرافات را کنترل می کرد و گزارش های دقیق را از گزارش های کمتر دقیق به راحتی تشخیص می داد.

سرپرست وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به اینکه حجتی بسیار به تولید داخل پایبند است تصریح کرد: وی برای این مساله خیلی هزینه داد.

اما تمام هم و غم او این بود که از تولیدات داخل حمایت کنیم که این مساله باید در آینده بیشتر تقویت شود.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه ما باید از این ویژگی های اخلاقی و مدیریتی وزیر سابق جهاد کشاورزی درس بیشتری بگیریم، گفت: حجتی هیچ گاه به وضع موجود راضی نبود و همین ویژگی ما را وادار می کرد همواره یک گام جلو برویم.

سرپرست وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به اینکه تمام تحلیل های حجتی بر مبنای شرع مقدس و قران بود افزود: وی با این ویژگی به همه ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حجتی برای حمایت از تولید داخل خیلی هزینه داد

حجتی برای حمایت از تولید داخل خیلی هزینه داد