مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 آذر 1398 ساعت 07:352019-12-17بين الملل

برآورد پژوهشگاه صهیونیستی از تحولات سال آینده سوریه، ایران و روسیه


یک پژوهشگاه راهبردی و امنیتی صهیونیستی در گزارشی برآوردهای خود درباره تحولات سال آینده بسیاری از کشورها از جمله سوریه، ایران، روسیه، لبنان و کشورهای عربی را منتشر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، مرکز مطالعات امنیت و راهبرد اورشلیم [قدس] در گزارشی به تحولات احتمالی کشورها و طرف هایی پرداخت که برای اسراییل حائز اهمیت هستند.

کشورهای عربی در این گزارش آمده است، بشار اسد رییس جمهور سوریه قدرت مرکزی را بار دیگر تحکیم خواهد بخشید و عقب نشینی آمریکا از سوریه به دلیل برآوردهای مربوط به انتخابات آمریکا تکمیل خواهد شد.

تنش میان سوریه و ترکیه علی رغم تلاش های روسیه برای نزدیک کردن آنها ادامه پیدا خواهد کرد اما روابط سوریه و کشورهای عربی شاهد بهبود خواهد بود و پیش بینی می شود سوریه به اتحادیه عرب بازگردد و کانال های ارتباط با اروپایی ها برای حل مسایل مربوط به تروریسم و آوارگان باز شود.

این پژوهشگاه درباره لبنان نوشت، احتمال افزایش تنش ها میان طرف ها وجود دارد، حتی اگر اعتراض ها شدیدتر و انتخابات پارلمانی جدید برگزار شود حزب الله برنده خواهد بود و قدرت خود را در داخل لبنان تحکیم خواهد بخشید.

این پژوهشگاه افزود، روند کند اما پیوسته بهبود علنی روابط کشورهای خلیج فارس و رژیم صهیونیستی ادامه پیدا خواهد اما امکان نزد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برآورد پژوهشگاه صهیونیستی از تحولات سال آینده سوریه، ایران و روسیه

برآورد پژوهشگاه صهیونیستی از تحولات سال آینده سوریه، ایران و روسیه