مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 آذر 1398 ساعت 07:462019-12-17سياسي

انتقاد از تاخیر در ارائه لایحه برنامه عملیاتی تحقق زیست شبانه


عضو هیات رییسه شورای اسلامی شهر تهران نسبت به تاخیر در ارائه لایحه برنامه عملیاتی تحقق زیست شبانه تذکر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، زهرا نژادبهرام در صد و هشتاد و سومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران نسبت به تاخیر در ارائه لایحه برنامه عملیاتی تحقق زیست شبانه، به شهردار تهران تذکر داد.

تذکر عضو هیات رییسه با استناد به ماده 83 قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران مصوب سال 1375 و اصلاحات و الحاقات بعدی آن جهت استحضار ریاست شورای شهر تهران و انتقال آن به نحو مقتضی به شهردار تهران، ایفادشد؛ متن تذکر نژاد بهرام به شرح زیر است: احتراما همانگونه که مستحضر هستید طرح الزام شهرداری تهران به برنامه ریزی و انجام اقدامات لازم برای بسترسازی تحقق زیست شبانه در چشم انداز 1404 مورخ 1397.

11.

16 در صحن شورا مصوب گردید و طبق ماده واحده مصوبه مذکور، مقرر شد شهرداری تهران لایحه برنامه عملیاتی برنامه ریزی و انجام اقدامات لازم برای بسترسازی تحقق زیست شبانه در چشم انداز 1402 را ظرف مدت سه ماه از تاریخ لازم الاجرا شدن این مصوبه به شورای اسلامی شهر تهران ارسال نماید.

طبق آخرین پیگیری های صورت گرفته در خصوص اقدامات انجام شده، مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران با همکاری معاونت هماهنگی امور مناطق، معاونت شهرسازی و معماری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد از تاخیر در ارائه لایحه برنامه عملیاتی تحقق زیست شبانه

انتقاد از تاخیر در ارائه لایحه برنامه عملیاتی تحقق زیست شبانه