مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 آذر 1398 ساعت 07:462019-12-17سياسي

آغاز فعالیت دوچرخه های هوشمند از 28 آذر در شیراز


نایب رییس شورای اسلامی شهر شیراز اعلام کرد که سیستم دوچرخه های هوشمند اشتراکی از پنجشنبه 28 آذرماه و با یک تاخیر یکماهه در این کلانشهر فعال خواهد شد و شهروندان امکان استفاده از این وسیله حمل و نقلی را خواهند داشت.

- ایسنا/فارس نایب رییس شورای اسلامی شهر شیراز اعلام کرد که سیستم دوچرخه های هوشمند اشتراکی از پنجشنبه 28 آذرماه و با یک تاخیر یکماهه در این کلانشهر فعال خواهد شد و شهروندان امکان استفاده از این وسیله حمل و نقلی را خواهند داشت.

ابراهیم صبوری سه شنبه 26 آذر، در جمع خبرنگاران ایجاد فضای ایمن برای دوچرخه سواران را دغدغه اصلی استفاده کنندگان از خدمات پروژه دوچرخه های هوشمند اشتراکی دانست و افزود: برنامه شورای شیراز اینست که همزمان با آغاز به کار دوچرخه های اشتراکی در روز پنجشنبه 28 آذر، تقویت زیرساخت های استفاده از دوچرخه را نیز آغاز کنیم تا با کمک تجربه ی شهرهای پیشرو در زمینه زیرساخت های دوچرخه شاهد ارائه خدمات قابل قبولی به شهروندان شیراز باشیم.

نایب رییس کمیسیون اقتصاد و سرمایه گذاری شورای شهر شیراز با بیان اینکه شیراز اولین و تنها کلان شهری است که در زمینه ارائه خدمات دوچرخه های هوشمند اشتراکی با بخش خصوصی به قرارداد سرمایه گذاری رسیده است، گفت: در حال حاضر سایر کلان شهرها نیز به دنبال استفاده از مدل های قرار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز فعالیت دوچرخه های هوشمند از 28 آذر در شیراز

آغاز فعالیت دوچرخه های هوشمند از 28 آذر در شیراز