مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 آذر 1398 ساعت 08:062019-12-17سياسي

جهانگیری: به دولت اصلاحات بیشتر علاقه دارم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور امروز در مراسم تجلیل از زحمات محمود حجتی وزیر سابق جهاد کشاورزی گفت: - معاون اول رییس جمهور گفت: من به دولت اصلاحات بیشتر علاقه دارم، اما عملکرد نفت و گاز در این دوره دولت یازدهم و دوازدهم با هیچ دولتی قابل مقایسه نیست.

حجم گازرسانی که در این دولت انجام گرفته بسیار عملکرد خوبی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور امروز در مراسم تجلیل از زحمات محمود حجتی وزیر سابق جهاد کشاورزی گفت: واقعاً آقای حجتی از افرادی بود که دولت از خدمات و مدیریت ایشان محروم شد، البته مجلس هم دلایل خودش را برای استیضاح داشت که به آن ورود نمی کنم.

جهانگیری ادامه داد: از موقعی که با حجتی آشنا شدم آنچه که از ایشان دیدم روحیه خدمت به مردم بود و سرافرازانه 40 سال به کشور خدمت کرد.

وی کارنامه بسیار درخشانی را در طول این مدت ها از خود برجای گذاشت.

معاون اول رییس جمهور، گفت: همزمان با پیروزی انقلاب تشخیص ایشان این بود که به مردم مظلوم در روستا ها که از امکانات رفاهی کمتری برخوردار هستند، برسد، بنابراین ادغام جهاد و کشاورزی صورت گرفت و ایشان در دولت دوم خاتمی به عنوان وزیر جهاد کشاورزی منصوب شدند که کارنامه آن موقع هم بسیار درخشان بود و الب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهانگیری: به دولت اصلاحات بیشتر علاقه دارم

جهانگیری: به دولت اصلاحات بیشتر علاقه دارم