مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 آذر 1398 ساعت 08:262019-12-17اقتصادي

حجتی به تولید داخل اعتقاد جدی داشت


آقای حجتی به شدت به تولید داخل اعتقاد داشت و به آن پایبند بود و خیلی هم در این زمینه تاوان داد.

- آقای عباس کشاورز در مراسم تجلیل از محمود حجتی وزیر سابق جهاد کشاورزی که با حضور معاون اول رییس جمهور برگزار شد افزود: حجتی هیچ وقت از وضع موجود راضی نبود و می گفت: اگر دو روز ما مثل هم باشد، اصلا خوب نیست و باید فعالیت هایمان را هر روز بهتر از دیروز کنیم.

سرپرست جدید وزارت جهاد کشاورزی گفت: حجتی دغدغه دائمی داشت و درباره جریان بخش کشاورزی و مشکلاتی که برای تولیدکنندگان پیش می آمد، به دنبال راه حل و آسان سازی مسیر و تسهیل امور بود.

آقای کشاورز اضافه کرد: با توجه به اینکه حجتی رشته ریاضی خوانده بود، دیدگاه های مخالف اطرافیان که بیشتر رشته تجربی بودند و در این زمینه فعالیت داشتند، نتوانست در دیدگاه های وی خللی وارد کند.

سرپرست وزارت جهاد کشاورزی گفت: تحمل آقای حجتی به خاطر روحیه خدمت گزاری بالایی که داشت بسیار زیاد بود که من خودم چنین تحملی را ندارم.

کشاورز با بیان اینکه امیدوارم حجتی کماکان به کشاورزی کشور خدمت کند افزود: بخش کشاورزی به وجود وی نیاز دارد و چنین مدیری کمتر پیدا می شود.

زنگنه وزیر نفت، معصومه ابتکار معاون امور زنان ریاست جمهوری، حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش و جمعی از مسئولان کشوری نیز در مراسم تقدیر از حجتی حضور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حجتی به تولید داخل اعتقاد جدی داشت

حجتی به تولید داخل اعتقاد جدی داشت