مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 آذر 1398 ساعت 08:402019-12-17اجتماعي

کمک 300 میلیون تومانی اهالی خراسان جنوبی به کرمانشاهیان هزینه شد


رییس بسیج سازندگی خراسان جنوبی از هزینه کرد کمک نقدی بیش از 300 میلیون تومانی مردم خراسان جنوبی به مناطق زلزله زده کرمانشاه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی هنری صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به کمک های اعتباری مردم خراسان جنوبی به مناطق زلزله زده کرمانشاه اظهارکرد: پس از اتمام عملیات بازسازی منازل آسیب دیده از زلزله در روستای شیخ صله کرمانشاه با توجه به آسیب های وارده به معابر، خیابان ها و پل های روستا با پیگیری صورت گرفته توسط سازمان بسیج سازندگی خراسان جنوبی و جلسات برگزار شده با مسئولین و معتمدین روستای شیخ صله بخشی از کمک های مردمی استان بابت پروژه های عام المنفعه روستا اختصاص یافت.

مردم خراسان جنوبی پای کار بازسازی روستای شیخ صله کرمانشاه رییس بسیج سازندگی خراسان جنوبی با بیان اینکه بر این اساس پروژه زیرسازی و آسفالت معابر و خیابان ها و پل های روستا که دچار آسیب شده بود در برنامه قرار گرفت، بیان کرد: مبلغی در حدود حدود 100 میلیون تومان از کمک های مردمی و خیرین برای این پروژه در نظر گرفته شده است.

هنری ادامه داد: همچنین در مراحل اجرایی کار از ظرفیت ماشین آلات سنگین واحد مهندسی رزمی سپاه مستقر در روستا هم استفاده و با رایزنی با استانداری کرمانشاه هزینه قیر و آسفالت موردنیاز توسط استانداری تامین شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 300 میلیون تومانی اهالی خراسان جنوبی به کرمانشاهیان هزینه شد

کمک 300 میلیون تومانی اهالی خراسان جنوبی به کرمانشاهیان هزینه شد