مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 آذر 1398 ساعت 08:502019-12-17دانش

عضو هیئت علمی دانشگاه ارومیه پژوهشگر برتر کشوری انتخاب شد


دانشیار پژوهشکده آرتمیا و آبزی پروی، به عنوان پژوهشگر برتر کشوری انتخاب شد.

- در بیستمین جشنواره تجلیل از پژوهشگران و فناوران برگزیده کشور؛ عضو هیئت علمی دانشگاه ارومیه پژوهشگر برتر کشوری انتخاب شد ایسنا/آذربایجان غربی دانشیار پژوهشکده آرتمیا و آبزی پروی، به عنوان پژوهشگر برتر کشوری انتخاب شد.

دکتر ناصر آق، دانشیار پژوهشکده آرتمیا و آبزی پروی طی مراسمی در بیستمین جشنواره تجلیل از پژوهشگران و فناوران برگزیده کشور مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

چاپ نزدیک به 80 مقاله، اجرای 10 طرح تحقیقاتی برون دانشگاهی، تاسیس و تجهیز پژوهشکده آرتمیا و آبزی پروری، که دومین مرکز پژوهشی برتر آرتمیا در دنیا است؛ تدوین بیوتکنیک بومی تولید صنعتی جلبک های تک سلولی، سیسیت و بیومس آرتمیا در استخرهای خاکی و بتنی؛ تدوین دانش فنی عمل آوری و فرآوری سیست و بیومس آرتمیا؛ انتقال دانش فنی تولید صنعتی سیست و بیومس آرتمیا به شرکت های داخل و خارج از کشور از جمله فعالیت های پژوهشی و تحقیقاتی دکتر آق است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نقش آفرینی موثر در تولید علم، نقش پژوهشگر در ارتباط با صنعت و جامعه و داشتن طرح های پژوهشی تقاضامحور با کارفرمایان معتبر، فعال بودن پژوهشگر در عرصه بین المللی و انجام پژوهش های هدفمند از محورهای اساسی انتخاب پژوهشگر کشوری هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضو هیئت علمی دانشگاه ارومیه پژوهشگر برتر کشوری انتخاب شد

عضو هیئت علمی دانشگاه ارومیه پژوهشگر برتر کشوری انتخاب شد