مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 آذر 1398 ساعت 09:052019-12-17سياسي

توجه به عناصر پشت پرده در شرایط فتنه بسیار مهم است


رییس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا با بیان اینکه در شرایط فتنه توجه به عناصر پشت پرده بسیار مهم است،گفت: مردم نمی توانند عناصر پشت پرده را تشخیص دهند و این کار وظیفه خواص جامعه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام علی سعیدی در جمع روحانیون عقیدتی سیاسی یگان های ارتش مستقر در تهران، گفت: جمهوری اسلامی ایران یک نظام دینی، مکتبی و الهی است، نظامی که شریعت الهی در آن جاری است، یکی از ارکان بسیار مهم این نظام الهی مجموعه نیروهای مسلح است و زمانی که یک نیروی نظامی بخواهد از نظام الهی پاسداری کند باید به بالاترین شاخص ها و معیارهای ارزشی و دینی رسیده باشد.

وی افزود: به عبارت دیگر تنها قدرت نظامی که با معیارهای دینی و اخلاقی تجهیز شده باشد، می تواند از چنین نظام الهی پاسداری کند و فلسفه عقیدتی سیاسی و نمایندگی رهبری در نیروهای مسلح همین است.

رییس دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا با اشاره به نقش روحانیت در نیروهای مسلح، گفت: وظیفه روحانیت در نیروهای مسلح و به عنوان نماینده، ولی فقیه و رهبری این است که آنچه را که در اسلام به عنوان ارزش شناخته می شود، در تار و پود نیروهای مسلح جاری و ساری کند، در واقع آنچه از افکار و اعتقادات و احکام نیاز است را به نیروهای مسلح برساند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه به عناصر پشت پرده در شرایط فتنه بسیار مهم است

توجه به عناصر پشت پرده در شرایط فتنه بسیار مهم است