مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 آذر 1398 ساعت 09:202019-12-17سياسي

مجلس دانش آموزی خودباوری را به افراد می‎ آموزد


مجلس دانش آموزی ظرفیتی است که خودباوری را به افراد می‎آموزد و آنان را برای ساخت آینده ای بهتر مهیا می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محسن کلاری ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران در خصوص اهمیت این انتصاب افزود: دانش آموزان در سن نوجوانی با تمرین مشارکت اجتماعی و انتخاب نمایندگان خود در مجلس دانش آموزی و استفاده از این ظرفیت، دموکراسی را تمرین می کنند و منتخبین دانش آموزان نیز با ایجاد حس مسولیت پذیری در قبال جامعه دانش آموزی، مدیریت بخش های مختلف را تمرین می کنند.

وی ادامه داد: مجلس دانش آموزی ظرفیتی است که خودباوری را به افراد می‎آموزد و آنان را برای ساخت آینده ای بهتر مهیا می نماید.

به گفته کلاری، ایجاد حس خودباوری در افراد و به ویژه نوجوانان نیازمند همکاری تمامی ارکان جامعه از خانواده تا متولیان دستگاه ها و نهادهاست و انتصاب این افراد به عنوان مشاور فرمانداران در شهرها از سوی استاندار فارس نیز هوشمندی و درایتی است که علاوه بر استفاده از نظرات دانش آموزان در رفع مسائل اجتماعی به تربیت نسل آینده و مدیران فردای کشور نیز کمک خواهد کرد.

وی افزود: فعالیت های اجتماعی در راستای توسعه و افزایش توانمندی ها وظرفیت اجتماعی دانش آموزان از اهمیت بالایی برخوردار است به طوریکه آنان را از نگاه فردگرایانه دور و توجه آنان را به جمع گرایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس دانش آموزی خودباوری را به افراد می‎ آموزد

مجلس دانش آموزی خودباوری را به افراد می‎ آموزد