مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 آذر 1398 ساعت 09:302019-12-17اجتماعي

اشکال در سیستم تصفیه فاضلاب 3 بیمارستان/ آلودگی در آب شرب روستاهای پایین دست اهواز


مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان گفت: 3 بیمارستان در خوزستان وجود دارد که سیستم تصفیه فاضلاب آن ها دچار مشکل شده است که دو بیمارستان در حال بازسازی هستند و در یک مورد تاکنون اقدامی صورت نگرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، محمدجواد اشرفی مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان دقایقی پیش در جمع خبرنگاران درخصوص تخلیه فاضلاب بیمارستان ها به رودخانه، اظهار کرد: 3 بیمارستان در خوزستان وجود دارد که سیستم تصفیه فاضلاب آن ها دچار مشکل شده است که دو بیمارستان در حال بازسازی هستند و در یک مورد تاکنون اقدامی صورت نگرفته است و به شبکه فاضلاب شهری تخلیه می شود.

وی افزود: بیمارستان گلستان اهواز دارای دو سیستم تصفیه فاضلاب است که یک سیستم آن در مدار است و یک سیستم دیگر در حال بازسازی و احیا است و با پیگیری های صورت گرفته به زودی در مدار قرار می گیرد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان عنوان کرد: فاضلاب بیمارستان امیدیه وارد شبکه فاضلاب شهری می شد که سیستم تصفیه فاضلاب را بازسازی کامل انجام دادند و امروز در مدار قرار گرفت.

وی افزود: بیمارستان حضرت زینب ماهشهر و بیمارستان لالی که از بیمارستان های مقیاس کوچک هستند فاقد سیستم تصفیه هستند که با پیگیری های انجام شده اعتبار لازم برای پکیج های تصفیه فاضلاب تأمین شد و در دستور کار دانشگاه علوم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشکال در سیستم تصفیه فاضلاب 3 بیمارستان/ آلودگی در آب شرب روستاهای پایین دست اهواز

اشکال در سیستم تصفیه فاضلاب 3 بیمارستان/ آلودگی در آب شرب روستاهای پایین دست اهواز