مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 آذر 1398 ساعت 09:362019-12-17سياسي

حجتی: به خاطر بیماری حاد تنفسی استعفا دادم


وزیر سابق جهاد کشاورزی با اشاره به ظرفیت های نامحدود کشور در بخش کشاورزی گفت: با وجود همه تنگناها و محدودیت ها، می توانیم در این حوزه موفق عمل کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمود حجتی امروز در آیین نکوداشت و تجلیل از خود که با حضور معاون اول رییس جمهور و جمعی از مسئولان کشور و نمایندگان مجلس در وزارت جهاد کشاورزی برگزار شد، در حالی که به شدت بغض کرده بود و اشک می ریخت، با قدردانی از سخنرانان این مراسم گفت: بنده خودم را لایق این صحبت ها نمی دانسته و نمی دانم.

وی خطاب به همکاران سابق خود در وزارت جهاد کشاورزی، اظهار داشت: آنچه که در طول سالها خدمت یافته ام این بود که کشور ما حداقل در بخش کشاورزی دارای ظرفیت ها و قابلیت های بسیار زیادی است.

حجتی با اشاره به قابلیت های نامحدود طبیعت یادآور شد: ما به این قابلیت ها پی نبردیم و نتوانستیم از آنها بهره وری کامل انجام دهیم و در برخی موارد نیز متأسفانه از طبیعت برداشت تخریبی انجام دادیم.

وزیر سابق جهاد کشاورزی با اشاره به تنگناها و محدودیت های موجود در بخش کشاورزی، تصریح کرد: اگر تنگنا و محدودیت نباشد کارها راحت تر پیش می رود و اما الان باید یقین داشته باشیم که می توانیم خیلی از کارها را انجام دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حجتی: به خاطر بیماری حاد تنفسی استعفا دادم

حجتی: به خاطر بیماری حاد تنفسی استعفا دادم