مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 آذر 1398 ساعت 09:562019-12-17سياسي

اقدام معنادار حامیان استاندار فارس پس از احتمال عزل رحیمی


طی یک ماهه گذشته چندین گروه مردمی با انتشار نامه های سرگشاده ای از عملکرد ضعیف استاندار فارس بشدت گلایه کرده و خواستار برکناری «عنایت الله رحیمی» شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، طی یک ماهه گذشته چندین گروه مردمی با انتشار نامه های سرگشاده ای از عملکرد ضعیف استاندار فارس بشدت گلایه کرده و خواستار برکناری عنایت الله رحیمی شده اند.

  نخستین نامه را جمعی با عنوان همدلی برای فردای فارس منتشر کرد.

برخلاف نامه های دیگری که معمولاً با عناوین کلی همچون جمعی از خانواده های شهدا! یا جمعی از فعالان سیاسی! منتشر می شود، در بیانیه این گروه مردمی نام و نام خانوادگی بیش از 1300 نفر از فعالان اجتماعی-سیاسی استان فارس به صراحت قید شده است.

در ادامه 24 حزب و تشکل انقلابی و نیز برخی گروههای جهادی نیز با انتشار نامه های جداگانه ای از عملکرد ضعیف استاندار در کنترل گرانی و .

بشدت انتقاد کرده و خواستار عزل وی شدند.

با شدت گرفتن انتقادات و احساس خطر برای از دست دادن کرسی استانداری فارس، برخی حامیان رحیمی در استانداری با راه اندازی کمپینی در صدد حمایت از وی برآمده اند.

در این کمپین که توسط برخی کارمندان روابط عمومی استانداری فارس منتشر شده است، آمده: انتشار خبر و شایعات و حمله رسانه ای خبرگزاری فارس علیه استاندار خدوم و پرتلاش استان فا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدام معنادار حامیان استاندار فارس پس از احتمال عزل رحیمی

اقدام معنادار حامیان استاندار فارس پس از احتمال عزل رحیمی