مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 آذر 1398 ساعت 10:302019-12-17اقتصادي

آلودگی هوا ربطی به کیفیت بنزین ندارد


 وزیر نفت با بیان اینکه سازمان محیط زیست قبلا هم اعلام کرده که تاثیر کیفیت بنزین بر آلودگی هوا بسیار ناچیز است ، گفت: مساله موتورسیکلت های غیراستاندارد هستند که آلودگی ایجاد می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بیژن نامدار زنگنه صبح امروز در آیین نکوداشت و تجلیل از محمود حجتی وزیر سابق جهاد کشاورزی در جمع خبرنگاران با اشاره به سهمیه بندی بنزین و نتایج این طرح اظهار داشت: سهمیه بندی بنزین باعث شد حدود 20 میلیون کاهش مصرف داشته باشیم که البته این عدد هنوز تثبیت نشده است.

وی ادامه داد: عمده ای از این کالا صادر می شود و رغبتی نیز از نظر اقتصادی در مصرف سوخت جایگزین ایجاد شده که آن هم سوخت گاز است که این برای ما ارزشمند است چرا که فکر می کنم سوخت ملی کشور گاز طبیعی است و باید در خودروهایمان باید به صورت CNG مصرف شود.

زنگنه با بیان اینکه طرح 6500 میلیارد تومان وام برای CNG سوز کردن خودروهای عمومی در حال عملیاتی شدن است، افزود: قراردادهای این طرح بسته شده و کار دیگری که در حال انجام آن هستیم تمهیدات وام برای خودروهای غیرعمومی از جمله شخصی است.

به گفته وزیر نفت، برای خودروهای غیرشخصی پرداخت وام 6500 میلیارد تومانی باید دولت بر عهده بگیرد اما برای خودروهای شخصی وام فراهم می کنیم که افراد خودشان آن را دریافت و سپس بازپرداخت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آلودگی هوا ربطی به کیفیت بنزین ندارد

آلودگی هوا ربطی به کیفیت بنزین ندارد