مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 آذر 1398 ساعت 10:452019-12-17سياسي

ایران ظرفیت های خوبی برای تقویت صنعت گردشگری دارد


سفیر ایتالیا در ایران در دیدار با استاندار قزوین گفت: ایران در صنعت گردشگری ظرفیت های خوبی دارد که می توانیم در توسعه و تبادل گردشگر در این عرصه مناسبات بیشتری داشته باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جوزپه پرونه سفیر ایتالیا در کشورمان به همراه کارنرو فیکارا رایزن اقتصادی و تجاری سفارت ایتالیا در ایران روز سه شنبه با حضور در دفتر استندار قزوین با هدایت الله جمالی پور با استاندار دیدار و گفتگو کرد.

جوزپه پرونه در این دیدار اظهارداشت: ایران دارای ظرفیت های گردشگری بسیار خوبی است و ما در ایتالیا می توانیم با کارهای مشترک در این عرصه برای تبادل گردشگر برنامه ریزی کنیم.

وی بیان کرد: به نظر می رسد خیلی از مردم جهان از زیبایی های مناطق گردشگری ایران بی اطلاع هستند و شما باید در معرفی آثار خود بیشتر تلاش کنید تا به توسعه گردشگری شما کمک شود.

سفیر ایتالیا در ایران تصریح کرد: متاسفانه تبلیغاتی که در مورد ایران صورت می گیرد چهره واقعی از ایران ترسیم نکرده اما هر گردشگر یا مسئولی که وارد کشور شما می شود با واقعیتهایی روبرو می شود که قبلا نمی دانسته و متعجب می شود.

وی گفت: مردم ایران انسانهایی بسیار میهمان نواز و خونگرم هستند و بدون شک هر گردشگری که وارد ایران شود در بدو حضور خود این محبت را احساس می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران ظرفیت های خوبی برای تقویت صنعت گردشگری دارد

ایران ظرفیت های خوبی برای تقویت صنعت گردشگری دارد