مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 آذر 1398 ساعت 11:002019-12-17سياسي

ورود ارزیابان شورای جهانی صنایع دستی به شیراز


معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی اداره کل میراث فرهنگی استان فارس از ورود ارزیابان شورای جهانی صنایع دستی به شیراز خبر داد.

- ایسنا/فارس معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی اداره کل میراث فرهنگی استان فارس از ورود ارزیابان شورای جهانی صنایع دستی به شیراز خبر داد.

حیدرعلی زاهدیان نژاد سه شنبه 26 آذر به خبرنگاران گفت: غاده هیجاوی رییس منطقه غرب آسیا و اقیانوسیه شورای جهانی صنایع دستی به همراه احمد الفارسی ارزیاب این شورا با هدف بررسی پرونده جهانی شدن صنایع دستی شیراز وارد این شهر شدند.

وی گفت: این ارزیابان که با هماهنگی معاونت صنایع دستی و هنرهای سنتی وزارت میراث فرهنگی به شیراز سفر کرده اند، تا روز 28 آذر در این شهر حضور خواهند داشت.

زاهدیان نژاد گفت: دیدار با استاندار فارس و شهردار شیراز، بازدید از کارگاه های آموزشی- تولیدی و فروشگاه های صنایع دستی و حضور در دوازدهمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی از برنامه های ارزیابان شورای جهانی صنایع دستی در سفر به شیراز است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، از عصر امروز سه شنبه 26 آذرماه، دوازدهمین نمایشگاه گردشگری پارس و نمایشگاه سراسری صنایع دستی در محل نمایشگاه های بین المللی شیراز، آغاز به کار خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود ارزیابان شورای جهانی صنایع دستی به شیراز

ورود ارزیابان شورای جهانی صنایع دستی به شیراز