مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 آذر 1398 ساعت 12:102019-12-17اقتصادي

قرار گرفتن دانشگاه تهران در مسیر درست نوآوری با مجموعه شهردانش


رییس پارک علم و فناوری دانشگاه تهران گفت: راه اندازی و توسعه صندوق پژوهش و نوآوری دانشگاه تهران و مجموعه شهر دانش دانشگاه تهران نشان می دهد که دانشگاه در مسیر صحیح نوآوری قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، دکتر عباس زارعی در مراسم رونمایی از چهار محصول پارک علم و فناوری دانشگاه تهران گفت: کار این دانشگاه و پارک تکمیل زنجیره ارزشی ایده تا بازار است.

وی خاطر نشان کرد: راه اندازی و توسعه صندوق پژوهش و نوآوری دانشگاه تهران و مجموعه شهر دانش دانشگاه تهران نشان می دهد که دانشگاه در مسیر صحیح نوآوری قرار دارد.

زارعی با بیان اینکه استراتژی شهر دانش در دانشگاه تهران دیده شده گفت: شهر دانش دانشگاه تهران اتصال دهنده صنعت نسل 2 و 3 به نسل 4 است که در نسل 4 بر تحولات دیجیتال تأکید دارد.

در ادامه، محمود نیلی احمد آبادی رییس دانشگاه تهران گفت: دانشگاه تهران، یک دانشگاه مادر و پیشرو در علم و فناوری است.

وی با بیان اینکه در چهار روز این نمایشگاه تلاش داریم که زنجیره تبدیل علم و فناوری به دانش محقق شود، خاطر نشان کرد: یکی از محورهای برنامه پنجم دانشگاه تهران، مسئولیت های اجتماعی در راستای تأثیر دانشگاه بر جامعه است.

نیلی احمدآبادی با بیان اینکه همه بر این باورند که چالش های زندگی و جامعه از سوی دانشگاه ها، دانشگاهیان و محققان مرتفع می شود،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرار گرفتن دانشگاه تهران در مسیر درست نوآوری با مجموعه شهردانش

قرار گرفتن دانشگاه تهران در مسیر درست نوآوری با مجموعه شهردانش