مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 آذر 1398 ساعت 12:202019-12-17سياسي

تجهیز بیمارستان فامنین/ جای خالی مرکز تخصصی ویژه زنان در همدان


نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: تجهیز و تقویت بیمارستان فامنین و افزایش ظرفیت درمانی بیمارستان امام حسن مجتبی(ع) در دستور کار قرار گرفته و باید اعتبار قابل توجهی برای آن اختصاص یابد.

- امیر خجسته در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: همدان به عنوان یکی از قطب های درمانی و گردشگری ایران نقش پررنگی در جذب گردشگران سلامت دارد.

وی گفت: این استان می تواند افزون بر جذب گردشگر سلامت برای درمان، با توجه به نزدیکی به کشورهای همجوار زمینه را برای گردش سیاحتی این افراد در این شهر زیبا و تاریخی فراهم سازد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس افزود: پیشرفت های قابل توجه دانشگاه علوم پزشکی همدان در زمینه آموزش در حوزه های مختلف درمانی موجب شده این استان در طول سال های اخیر به یکی از مهم ترین مناطق درمانی کشور تبدیل شود که اکنون نیاز است بیش از گذشته در کانون توجه قرار گیرد.

وی تأکید کرد: با  تمام پیشرفت هایی که همدان در زمینه پزشکی و مراکز درمانی توانسته به دست آورد، اما همواره جای یک مرکز تخصصی ویژه زنان در این استان خالی بوده است.

خجسته ادامه داد: مشکلات و کمبودهای درمانی در همدان وجود داشته و البته نیاز است درمانگاه شهرهای مریانج، جورقان و قهاوند از این پس به طور شبانه روزی فعالیت کرده و تجهیزات مورد ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجهیز بیمارستان فامنین/ جای خالی مرکز تخصصی ویژه زنان در همدان

تجهیز بیمارستان فامنین/ جای خالی مرکز تخصصی ویژه زنان در همدان