مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 آذر 1398 ساعت 13:252019-12-17اقتصادي

دریافت قسط اول راه آهن چابهار زاهدان/ آغاز عوارض پیمایشی در آزادراه ساوه


مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور از دریافت اولین قسط 300 میلیارد تومانی برای احداث خط ریلی چابهار زاهدان از محل صندوق توسعه ملی خبر داد و گفت: - مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل به ایسنا خبر داد دریافت قسط اول راه آهن چابهار زاهدان/ آغاز عوارض پیمایشی در آزادراه ساوه مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور از دریافت اولین قسط 300 میلیارد تومانی برای احداث خط ریلی چابهار زاهدان از محل صندوق توسعه ملی خبر داد و گفت: عوارض پیمایشی در مرحله نخست از هفته آینده در اتوبان تهران – ساوه اجرایی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خیرالله خادمی در پاسخ به سوال ایسنا درباره چگونگی تامین مالی خط ریلی چابهار، زاهدان اظهار کرد: اولین قسط اعتبار تصویب شده برای احداث خط ریلی چابهار زاهدان به مبلغ 300 میلیارد تومان به تصویب رسیده و پیش بینی می کنیم بتوانیم آن را از طریق بانک عامل (بانک مسکن) تا هفته آینده دریافت کنیم.

وی افزود: البته 300 میلیون یورو برای تکمیل این پروژه به تصویب رسیده است که بخشی از آن را به عنوان قسط اول دریافت خواهیم کرد.

البته تاکنون 250 دستگاه ماشین آلات سنگین به این پروژه اضافه شدند و تعداد نیروی انسانی نیز به همین نسبت در آن مستقر شده اند اما اگر بخواهیم بر اساس زمانبندی مان خط ریلی چابهار،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دریافت قسط اول راه آهن چابهار زاهدان/ آغاز عوارض پیمایشی در آزادراه ساوه

دریافت قسط اول راه آهن چابهار زاهدان/ آغاز عوارض پیمایشی در آزادراه ساوه