مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 آذر 1398 ساعت 13:302019-12-17پزشكي

ایران؛ روی کمربندی کلیه های سنگ ساز


رییس مرکز تحقیقات بیماری های کلیوی و مجاری ادراری با بیان اینکه ایران در کمربند سنگ سازی کلیه قرار دارد، اضافه کرد: در کشور نقاط سنگ ساز را شناسایی و ارتباط آن را با تغذیه، - رییس مرکز تحقیقات بیماری های کلیوی و مجاری ادراری هشدار داد ایران؛ روی کمربندی کلیه های سنگ ساز رییس مرکز تحقیقات بیماری های کلیوی و مجاری ادراری با بیان اینکه ایران در کمربند سنگ سازی کلیه قرار دارد، اضافه کرد: در کشور نقاط سنگ ساز را شناسایی و ارتباط آن را با تغذیه، شغل و عادات افراد بررسی و داروی مناسب برای درمان آن را تولید کردیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر عباس بصیری در میزگرد پژوهشی حرکت به سمت دانشگاه نسل سوم که به مناسبت هفته پژوهش برگزار شد، با بیان اینکه نتیجه فعالیت های دانشگاه باید در جامعه ملموس باشد، تاکید کرد: ما در دانشگاه ها باید علاوه بر تولید ثروت از هدر رفتن ثروت نیز جلوگیری کنیم.

وی با اشاره به تهیه گایدلاین های درمانی در این مرکز یادآور شد: در کشور ما به اندازه کل کشورهای اروپایی تصویربرداری پزشکی انجام می شود و این موضوع باعث تحمیل هزینه به مردم و جامعه می شود.

رییس مرکز تحقیقات بیماری های کلیوی با بیان اینکه تهیه و استفاده از این گایدلاین های درمانی که مورد تایید وزارت بهداشت نیز قرار گرفته است، باعث کاهش هزینه های اضافی شود گفت:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران؛ روی کمربندی کلیه های سنگ ساز

ایران؛ روی کمربندی کلیه های سنگ ساز