مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 آذر 1398 ساعت 14:052019-12-17دانش

مسابقات سراسری قرآن و عترت در دانشگاه آزاد شاهرود برگزار شد


معاون فرهنگی دانشگاه آزاد شاهرود از برگزاری بیست و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت در این دانشگاه خبر داد و گفت: 18 استاد دانشگاه و 432 دانشجو در این مسابقات حضور داشتند.

- احمد نظری در گفتگو با خبرنگار مهر ، بابیان اینکه بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآن و عترت دانشگاهیان به همت حوزه معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد شاهرود در این واحد دانشگاهی برگزار شد، ابراز داشت: در این مسابقات 18 استاد دانشگاه و 432 نفر از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی حضور داشتند.

وی بابیان اینکه بخش کتبی مسابقات هم زمان با سراسر کشور امروز در دو سطح اساتید و دانشجویان برگزارشده است، افزود: برای نفرات برتر در این مسابقات هدایایی شامل جوایز نقدی، کتاب و لوح تقدیر در نظر گرفته شده است.

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود بابیان اینکه هدف از برگزاری این مسابقات تقویت باورهای دینی و ملی است، ابراز داشت: توسعه و تعمیق فعالیت های حوزه قرآن و عترت، بصیرت افزایی، ترویج فرهنگ دینی-انقلابی، افزایش نشاط اجتماعی و امید در میان دانشگاهیان خصوصا نسل جوان دانشجو از دیگر برنامه هایی که در این مسابقات دنبال می شود.

نظری در ادامه تصریح کرد: این مسابقات که در دو دانشکده علوم پایه و علوم پزشکی این دانشگاه برگزار شد شامل گزیده تفسیر المیزان (سوره زمر)، ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقات سراسری قرآن و عترت در دانشگاه آزاد شاهرود برگزار شد

مسابقات سراسری قرآن و عترت در دانشگاه آزاد شاهرود برگزار شد