مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 آذر 1398 ساعت 14:252019-12-17سياسي

آمادگی برای همکاری با عراق در راستای ارتقاء خدمات بیمه ای ودرمانی


مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی ارائه خدمات توریسم درمانی و همچنین ارائه خدمات بیمه ای به اتباع عراقی مقیم ایران را از مهمترین زمینه های همکاری دو کشور در حوزه تأمین اجتماعی برشمرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مصطفی سالاری در دیدار با سفیر عراق در تهران اظهار کرد: روابط حسنه دو کشور ایران و عراق در همه زمینه ها رو به گسترش است و این فضای همکاری در حوزه تأمین اجتماعی نیز وجود دارد که امیدواریم دیدار امروز زمینه ساز ارتقاء همکاری ها در زمینه توسعه خدمات تأمین اجتماعی با اتباع عراقی مقیم ایران و همچنین مسافران عراقی در ایران باشد.

سالاری در ادامه به معرفی خدمات سازمان تأمین اجتماعی در ایران پرداخت و گفت: بیش از نیمی از جمعیت ایران تحت پوشش خدمات سازمان تأمین اجتماعی قرار دارند و پرداخت مستمری بازنشستگی و همچنین خدمات درمانی مهمترین تعهدات این سازمان به جامعه تحت پوشش است.

وی با بیان اینکه ارائه خدمات سازمان تأمین اجتماعی به اتباع خارجی براساس ماده 5 قانون تأمین اجتماعی انجام می شود، گفت: خدمات این سازمان به اتباع خارجی تفاوتی با اتباع ایران ندارد و افراد خارجی شاغل در ایران نیز همچون مردم ایران مشمول قانون تأمین اجتماعی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی برای همکاری با عراق در راستای ارتقاء خدمات بیمه ای ودرمانی

آمادگی برای همکاری با عراق در راستای ارتقاء خدمات بیمه ای ودرمانی