مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 آذر 1398 ساعت 14:302019-12-17اقتصادي

آغاز عملیات اجرایی واحد ذوب مس سونگون در پایان هفته جاری


استاندار آذربایجان شرقی از آغاز عملیات اجرایی واحد ذوب مس سونگون در پایان هفته جاری نیز خبر داد و گفت: این پروژه، 85 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تکمیل آن برای هزاران نفر از جوانان منطقه شغل ایجاد می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، محمدرضا پورمحمدی  امروز در سومین کنفرانس بین المللی مدیریت و کسب وکار در دانشگاه تبریز، اظهار داشت: اقتصاد، مهم ترین وجه توسعه در هر کشوری محسوب می شود و تمام کشورها تلاش می کنند که اقتصاد خود را از آفت عوامل درونی و بیرونی مصون نگه دارند.

وی افزود: توسعه اقتصادی و مصون سازی اقتصاد در کشور ما با توجه به وضعیت فعلی و فشارهای استکبار جهانی از اهمیت بسزایی برخوردار است و باید باور کنیم در یک جنگ تمام عیار اقتصادی قرار داریم که در این جنگ، دشمنان ما حتی به امنیت غذایی کودکان نیز رحم نمی کنند.

استاندار آذربایجان شرقی با تأکید بر اینکه همه مسئولان باید شعار سال یعنی رونق تولید را سرلوحه کار قرار دهند، افزود: مقابله با تلاش های دشمنان برای توقف حرکت اقتصادی کشور، جز با توجه ویژه به رونق تولید، امکان پذیر نیست.

وی ادامه داد: ما معتقدیم که تحریم ها کاغذپاره نیستند و مشکلاتی را برای ما ایجاد کرده اند؛ اما همین تحریم ها باعث شده است برای مشکلات خود از توان داخلی استفاده کنیم و پاسخ نیازهای خود را در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیات اجرایی واحد ذوب مس سونگون در پایان هفته جاری

آغاز عملیات اجرایی واحد ذوب مس سونگون در پایان هفته جاری