مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 آذر 1398 ساعت 14:502019-12-17اجتماعي

هشدار وقوع سیلاب در برخی شهر ها


در پی بارندگی شدید، استان های اصفهان، خراسان جنوبی، جنوب کرمان، بخش هایی از خراسان رضوی و سیستان و بلوچستان در شرایط هشدار سیلاب و آبگرفتگی قرار دارند.

- احسان شاهرخی معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان به خبرنگار ما در جیرفت گفت: رصد لحظه ی محور های ارتباطی از طریق دوربین های نظارت تصویری مرکز مدیریت راه ها و گشت های راهداری در حال انجام است.

وی افزود:با توجه به اطلاعیه های صادر شده از سازمان هواشناسی مربوط به ناپایداری های جوی به گفته معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان گفت: نیرو های راهداری در قالب طرح راهداری زمستانی با ترکیب 150 نیروی راهداری با 140 دستگاه سبک وسنگین راهداری با 10 گروه راهداری در 7 راهدارخانه جنوب کرمان مستقر هستند.

شاهرخی با اشاره به پیش بینی افزایش ناپایداری ها شدت بارندگی ها در جنوب کرمان از رانندگان خواست از سفر های غیر ضروری خوداری و در صورت اضطرار به سفر علاوه بر همراه داشتن زنجیر چرخ برای گذر از گردنه های برفگیر جیرفت به توصیه های راهداران توجه و پیش از حرکت با شماره تلفن 141 مرکز مدیریت راه ها از وضعیت جاده ها اطلاع حاصل کنند.

سیستان وبلوچستانهشدار هواشناسی درباره سیلابی شدن معابر و مسیل هاسامانه بارشی جدید از بعدازظهر امروز وارد استان سیستان وبلوچ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار وقوع سیلاب در برخی شهر ها

هشدار وقوع سیلاب در برخی شهر ها