مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 آذر 1398 ساعت 17:002019-12-17سياسي

150 طلبه حافظ قرآن در اردبیل فعالیت می کند


مدیر حوزه های علمیه استان اردبیل از فعالیت 150 طلبه حافظ قرآن در سطح استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام مهدی نوروزی عصر سه شنبه در نشست با مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل عنوان کرد: برای اولین بار در استان دو مدرسه قرآنی ویژه حوزه علمیه در شهرستان گرمی و اردبیل فعالیت کرده و در مجموع بیش از 150 طلبه حافظ قرآن در این مدارس آموزش دیده و به ارائه تبلیغ دینی در سطح استان می پردازند.

وی افزود: تبلیغات دینی توسط برخی افراد بدون مجوز از سوی تبلیغات اسلامی، مباحث دینی را دچار آسیب کرده و امید است سازمان تبلیغات اسلامی این فعالیت ها را ساماندهی کرده و جلوی فعالیت آن دسته از گروه هایی که توانایی ورود به مباحث دینی را ندارند گرفته و سطح علمی، عقیدتی و .

دیگر گروه های مدنظر را نیز ارتقا بخشد.

مدیر حوزه های علمیه استان اردبیل تصریح کرد: حوزه علمیه با همکاری پنج مرکز اعم از اداره کل تبلیغات اسلامی، اداره کل اوقاف و امور خیریه، دفتر خدمات حوزه های علمیه، حوزه علمیه برادران و حوزه علمیه خواهران به مسائل مرتبط با تبلیغ دینی و فرهنگی پرداخته و در تلاش است تا به نقش مهم خود جامه عمل بپوشاند.

نوروزی با بیان اینکه در شهر اردبیل به اندازی کافی روحانی معمم وجود دارد تا در بحث نماز و تبلیغ فعالیت کنند، خواستار برگزاری دوره های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

150 طلبه حافظ قرآن در اردبیل فعالیت می کند

150 طلبه حافظ قرآن در اردبیل فعالیت می کند