مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 آذر 1398 ساعت 17:552019-12-17اقتصادي

میراث صنعتی چیست؟


رییس واحد پژوهش و تاریخ شفاهی مدیریت موزه ها و مرکز اسناد صنعت نفت گفت: تصور کنید موزه ای در ذوب آهن ایجاد شود و کودکان بتوانند در همان مسیری که آهن مذاب حرکت می کند سرسره بازی کنند! چنین اقداماتی باعث ایجاد تعامل صنایع با مخاطب می شود و بیشتر از پاورپوینت .

- ایسنا/اصفهان رییس واحد پژوهش و تاریخ شفاهی مدیریت موزه ها و مرکز اسناد صنعت نفت گفت: تصور کنید موزه ای در ذوب آهن ایجاد شود و کودکان بتوانند در همان مسیری که آهن مذاب حرکت می کند سرسره بازی کنند! چنین اقداماتی باعث ایجاد تعامل صنایع با مخاطب می شود و بیشتر از پاورپوینت هایی که در سایت این صنایع بارگذاری می شود در اطلاع رسانی اثرگذار است.

ضمن اینکه برای کارخانه های تعطیل شده ای مثل ریسباف نیز درآمدزایی ایجاد می کند.

فرشید خدادادیان، رییس واحد پژوهش و تاریخ شفاهی مدیریت موزه ها و مرکز اسناد صنعت نفت در دومین همایش سالانه توسعه گردشگری پایدار اصفهان که از صبح تا عصر 26 آذرماه در تالار شیخ بهایی دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد، گفت: بحث توریسم صنعتی یکی از مهم ترین مباحثی است که کارشناسان مدت هاست بر روی آن تمرکز کرده اند.

یونسکو نیز در تعریفی که از منظر شهری ارائه می دهد درباره بخش های مختلفی حرف می زند و می گوید ما باور داریم آثار و بقایای کارخانه ها و مؤسسات صنعتی یکی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میراث صنعتی چیست؟

میراث صنعتی چیست؟