مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 آذر 1398 ساعت 19:302019-12-17سياسي

روزشمار انقلاب در یزد تدوین شد/تربیت نیروی متخصص در حوزه ادبیات داستانی


رییس حوزه هنری یزد از تدوین روزشمار انقلاب خبر داد و گفت: رئوس کلان این روزشمار تدوین شده و کار روی رئوس پایین دستی آن آغاز شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدصادق کوچک زاده، روز سه شنبه در بازدید معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان تبلیغات اسلامی از حوزه هنری اظهار داشت: ایجاد یک حوزه انقلابی را به عنوان شعار فعالیت های خود در نظر گرفته ایم و در این مسیر تمام ظرفیت های خود را به میدان آورده ایم.

وی افزود: علیرغم امکانات محدود و بودجه پایین در حوزه فعالیت های فرهنگی و هنری سعی شده است با طراحی برنامه های مستمر و عملیاتی کردن آن تغییراتی را در حوزه های مختلف در استان ایجاد کنیم.

کوچک زاده بیان کرد: برگزاری محفل طنز قندشکن به صورت مستمر، حمایت از تئاتر بچه های مسجد و تربیت نیرو در این حوزه، ورود به حوزه تنظیم تاریخ شفاهی انقلاب در استان و تولید محتوا در این حوزه از فعالیت های شاخص صورت گرفته حوزه هنری در سال های اخیر بوده است.

رییس حوزه هنری استان یزد عنوان کرد: تدوین روزشمار انقلاب در استان از دیگر برنامه های حوزه هنری استان بوده که رئوس کلان آن تنظیم و کار بر روی رئوس پایین دستی آن آغاز شده است.

کوچک زاده از تربیت نیروی متخصص در حوزه ادبیات داستانی به عنوان یکی دیگر از دغدغه های حوزه هنری استان نام برد و افزود: در این مسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزشمار انقلاب در یزد تدوین شد/تربیت نیروی متخصص در حوزه ادبیات داستانی

روزشمار انقلاب در یزد تدوین شد/تربیت نیروی متخصص در حوزه ادبیات داستانی