مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 آذر 1398 ساعت 19:502019-12-17سياسي

کمیته مشترک حوزه و دانشگاه در شاهرود تشکیل شود


رییس دانشگاه آزاد شاهرود بر ضرورت تشکیل کمیته مشترک بین حوزه و دانشگاه تاکید کرد و گفت: این امر برای تبدیل تهدیدها به فرصت بسیار حائز اهمیت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبه میزبانی دانشگاه آزاد شاهرود بابیان اینکه رسیدن به وحدت حوزه و دانشگاه نیازمند برنامه ریزی دقیق و سامان دهی است، ابراز داشت: در این راستا می بایست کمیته ای از حوزه و دانشگاه زیر نظر امام جمعه تشکیل شود تا با نقطه نظراتی که این افراد ارائه می دهند تهدیدات به فرصت ها تبدیل شود.

وی ضمن بیان اینکه با شکل گیری این کمیته ارتباط بین حوزه و دانشگاه تقویت و اعتماد عمومی افزون خواهد شد، افزود: این ارتباط برای شهری مانند شاهرود کمرنگ است که می توان با دخیل کردن دانشجویان و استفاده از نقطه نظرات آن ها در زمینهٔ کاهش مشکلات گام برداشت.

پژوهش برای رفاه حال مردم باشد رییس دانشگاه آزاد شاهرود بابیان اینکه استکبار جهانی سناریوهای بسیاری را برای غلبه بر ایران و سایر کشورهای مسلمان استفاده می کند، ابراز داشت: جدایی دین از سیاست و شکاف بین دین و دانشگاه تلاش ناموفق دشمن در این حوزه به شمار می رود که تاکنون نیز به نتیجه نرسیده است.

ابوالقاسمی فر بابیان اینکه ارتباط متقابل و تعامل بین حوزه و دانشگاه در دو جهت موازی و یک هدف حرکت می کند، تصریح کرد: برای رسیدن به این ساختار می توان در بحث


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمیته مشترک حوزه و دانشگاه در شاهرود تشکیل شود

کمیته مشترک حوزه و دانشگاه در شاهرود تشکیل شود