مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 آذر 1398 ساعت 20:152019-12-17دانش

دبیرخانه وحدت حوزه و دانشگاه در دانشگاه آزاد شاهرود ایجاد شود


امام جمعه شاهرود بابیان اینکه وحدت حوزه و دانشگاه در بیانیه گام دوم انقلاب باید با جدیت بیشتر دنبال شود، گفت: دبیرخانه دائم کمیته وحدت حوزه و دانشگاه در دانشگاه آزاد شاهرود ایجاد شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبه میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود بابیان اینکه می بایست برای تداوم این گونه جلسات به عنوان پیشنهاد دبیرخانه دائم کمیته وحدت حوزه و دانشگاه در دانشگاه آزاد شاهرود ایجاد شود، ابراز داشت: با این اقدام زمینه استقلال جلسات در موضوعات مختلف فراهم و فرصت بهتری برای جمع بندی نظرات مطرح خواهد شد.

وی بابیان اینکه مشارکت طلاب دانشجو در کمیته وحدت بین حوزه و دانشگاه اقدام خوبی است، افزود: در نهایت آینده دو نهاد دانشگاه و حوزه توسط همین دانشجویان رقم خواهد خورد لذا می بایست همین دبیرخانه زمینه حضور آن ها را در کنار هم فراهم کند.

امام جمعه شاهرود به شهادت دکتر مفتح اشاره کرد و بابیان اینکه ایشان دیوار بلند بی اعتمادی که دشمن می خواست بین حوزه دانشگاه کشیده بود و می خواست مستحکم کند را از بین برد، ابراز داشت: امروز می بایست با زیرکی بتوانیم این وحدت را نه حد حرف شعاری بلکه به صورت عملیاتی ادامه دهیم.

امینی بابیان اینکه در گام اول انقلاب برای ایجاد وحدت حوزه و دانشگاه علاوه بر سرمایه گذاری هزینه های بی شماری از جمله شهادت افرادی نظیر دک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبیرخانه وحدت حوزه و دانشگاه در دانشگاه آزاد شاهرود ایجاد شود

دبیرخانه وحدت حوزه و دانشگاه در دانشگاه آزاد شاهرود ایجاد شود