مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 آذر 1398 ساعت 20:302019-12-17دانش

مافیای کنکور حذف شود/ لزوم اصلاح در زیرساخت های آموزشی


استاد دانشگاه آزاد شاهرود بابیان اینکه مافیای کنکور و کتاب های آموزشی پیرامون این آزمون باید حذف شوند، گفت: زیرساخت های آموزشی جامعه نیازمند اصلاح است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبه میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود با طرح این پرسش که چرا باید دانش آموزی تربیت کنیم که تست زن ماهر و قهاری باشد، ابراز داشت: مافیای کنکور و کتاب های آموزشی مختلف پیرامون کنکور باید از بین برود زیرا این مباحث ضربه به نظام آموزشی را به دنبال خواهد داشت.

وی بابیان اینکه خود خدا انسان را پژوهش محور آفریدن است و باید با تکیه بر همین اصل کشور را از مشکلات عبور دهیم، افزود: زیرساخت های آموزشی نیاز به اصلاح دارد برای رسیدن به این مهم باید بازنگری در نظام آموزشی کشور صورت گیرد و کارآمد شود سپس با ایجاد اتاق های فکر به اصلاح آن دست یافت.

عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد شاهرود بابیان اینکه کلمه علم با مشتقات آن 800 بار در قرآن ذکرشده است، ابراز داشت: ظرفیت ها و قابلیت های خوبی در کشور ایجادشده است که علیرغم وجود مشکلات باید نیمه پر لیوان را دید و دستاوردهای علمی را مطرح کرد.

مقاله محوری شدن دانشگاه ها کمکی به حل مشکلات نمی کند اشرفی بابیان اینکه سازمان های موازی در زمینه علمی باید یکپارچه سازی شوند، افزود: خیّران بسیاری در حوزه مسجد و مدرسه سازی و غیره وجود دارد اما در زمین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مافیای کنکور حذف شود/ لزوم اصلاح در زیرساخت های آموزشی

مافیای کنکور حذف شود/ لزوم اصلاح در زیرساخت های آموزشی