مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 آذر 1398 ساعت 05:202019-12-18سياسي

ناکارآمدی دولت عامل اعتراض مردمی است/ فقط دنبال سیاسی کاری هستند


سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری با بیان اینکه اعتراضات مردمی ناشی از ناکارآمدی دولت در مدیریت کشور است، گفت: حامیان دولت با پیشنهاد استعفای رییس جمهور فقط می خواهند سیاسی کاری کنند.

- سید کمال سجادی سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری در گفتگو با خبرنگار مهر ، در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه تا چه حد پیشرفت در بخش هایی چون حوزه دفاعی و از سوی دیگر ضعف در صنعت و اقتصاد باعث فراگیر شدن اعتراض به ناکارآمدی دولت در اذهان عمومی شده است، گفت: سلسه عواملی می تواند کارآمدی یا ناکارآمدی یک دولت را نشان دهد؛ دولت از قدرت برخوردار است و می تواند بر امور نظارت و مشکلات را برطرف کند از این رو برای مردم سوال ایجاد می شود چرا با ظرفیت ها و اختیاراتی که مسئولان و دولت از آن برخوردار است هنوز برخی از مشکلات برطرف نشده است، در حالی که ما در حوزه دفاعی پیشرفت های چشمگیری داشته ایم.

وی افزود: برای نمونه از حوزه خودروسازی نام می بریم، با توجه به پیشرفت های گسترده ما در حوزه هایی همچون هسته ای و دفاعی آیا هنوز ما نمی توانیم یک خودروی خوب تولید کنیم، این نشانه ضعف و ناکارآمدی نیست؟ حتما نشانه ناکارآمدی محسوب می شود.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری با بیان اینکه مسئولان اجرایی باید ناکارآمدهای را برطرف کنند، اظهار داشت: به هرحال دولت و مسئول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناکارآمدی دولت عامل اعتراض مردمی است/ فقط دنبال سیاسی کاری هستند

ناکارآمدی دولت عامل اعتراض مردمی است/ فقط دنبال سیاسی کاری هستند