مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 آذر 1398 ساعت 06:302019-12-18اقتصادي

8 هزار میلیارد ریال برای رونق تولید چادر مشکی پیش بینی شده است


مدیرکل دفتر صنایع نساجی و پوشاک وزارت صمت گفت: در صورت تصویب دولت و تامین اعتبار توسط بانک مرکزی هشت هزار میلیارد ریال برای رونق تولید چادر مشکی در داخل کشور پیش بینی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، افسانه محرابی شامگاه سه شنبه در حاشیه سفر به کاشان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در حوزه فرش ماشینی واحدهای تولیدی و صنعتی صاحب آخرین تکنولوژی روز دنیا هستند، اظهار داشت: صاحبان صنایع باید بیشترین توجه خود را به صادرات و تحقیق و توسعه معطوف کنند.

وی با اشاره به اینکه حدود 400 میلیون دلار صادرات فرش ماشینی برای کشور ارزآوری دارد، ابراز داشت: لازم است تجار و بازرگانان و همچنین صاحبان تولید در این بخش حضور فعال تری در نمایشگاه های بین المللی داشته باشند.

مدیرکل دفتر صنایع نساجی و پوشاک وزارت صنعت، معدن و تجارت از تنظیم طرحی در وزارت صمت برای رونق تولید در پنج محصول کیف، کفش، لوازم خواب، فرش و پوشاک این حوزه خبر داد و تصریح کرد: این طرح برای تصویب هم اکنون در اختیار معاون اول رییس جمهور قرار گرفته است.

درج شناسه کالا بر روی پنج کالا برای جلوگیری از قاچاق وی با اشاره به سعی و تلاش وزارت صمت برای جلوگیری از واردات بی رویه محصولات تولید داخل خاطرنشان کرد: طبق هماهنگی های انجام شده با ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز شناسه کالا بر رو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

8 هزار میلیارد ریال برای رونق تولید چادر مشکی پیش بینی شده است

8 هزار میلیارد ریال برای رونق تولید چادر مشکی پیش بینی شده است