مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 آذر 1398 ساعت 06:402019-12-18سياسي

مجلس دانش آموزی تمرین دموکراسی و خودباوری است


رییس سازمان دانش آموزی فارس مجلس دانش آموزی را تمرین دموکراسی از دوران نوجوانی و تلاش برای خودباوری دانست و تاکید کرد که انتصاب نمایندگان این مجلس به عنوان مشاور فرمانداران در فارس گامی موثر در توجه به مسائل اجتماعی است.

- ایسنا/فارس رییس سازمان دانش آموزی فارس مجلس دانش آموزی را تمرین دموکراسی از دوران نوجوانی و تلاش برای خودباوری دانست و تاکید کرد که انتصاب نمایندگان این مجلس به عنوان مشاور فرمانداران در فارس گامی موثر در توجه به مسائل اجتماعی است.

محسن کلاری چهارشنبه 27 آذر در جمع اعضای مجلس دانش آموزی فارس گفت: دانش آموزان در سن نوجوانی با تمرین مشارکت اجتماعی و انتخاب نمایندگان خود در مجلس دانش آموزی و استفاده از این ظرفیت، دموکراسی را تمرین می کنند و منتخبین دانش آموزان نیز با ایجاد حس مسئولیت پذیری در قبال جامعه دانش آموزی، مدیریت بخش های مختلف را تمرین می کنند.

او ادامه داد: مجلس دانش آموزی ظرفیتی است که خودباوری را به افراد می‎آموزد و آنان را برای ساخت آینده ای بهتر مهیا می کند.

به گفته کلاری، ایجاد حس خودباوری در افراد و به ویژه نوجوانان نیازمند همکاری تمامی ارکان جامعه از خانواده تا متولیان دستگاه ها و نهادهاست و انتصاب این افراد به عنوان مشاور فرمانداران در شهرها از سوی استاندار فارس نیز هوشمندی و درای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس دانش آموزی تمرین دموکراسی و خودباوری است

مجلس دانش آموزی تمرین دموکراسی و خودباوری است