مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 آذر 1398 ساعت 06:562019-12-18سياسي

ایجاد خودکفایی، راهبرد دانشگاه آزاد


رییس هیأت امناء و هیأت مؤسس دانشگاه آزاد: راهبردمان فتح قله افتخارات علمی و ایجاد خودکفایی است.

- ؛ آقای دکتر علی اکبر ولایتی در پیامی به هفتمین جشنواره فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی که در این رویداد قرائت شد آورده است: بسم الله الرحمن الرحیم خدمت تمامی فرهیختگان و حضار محترم عرض سلام و احترام دارم و لازم می دانم از مسؤولان و دست اندرکاران برپایی این جشنواره مهم سپاسگزاری نمایم.

بسیار خرسندم که امروز شاهد برپایی چنین برنامه ای با هدف توجه بیش از پیش به نقش و جایگاه فرهیختگان در جامعه علمی و دانشگاهی کشور هستیم و بی تردید اساتید، دانشجویان و فرهیختگان، نقش جدی و بی بدیلی را در راهبری و ارتقا سطح فرهنگی و علمی کشور به خود اختصاص داده اند.

در این میان دانشگاه آزاد اسلامی سیاست اصولی خود را جذب نخبگان و توجه به فرهیختگان قرار داده و به عنوان مجموعه ای عظیم و مهم در حوزه علمی و دانشگاهی کشور، برنامه های بنیادینی را طراحی و اجرا نموده که برگزاری این گونه نشست ها و هم اندیشی نخبگان می تواند در پیشبرد اهداف تعیین شده موثر واقع گردد.

از سوی دیگر در گام دوم انقلاب و بر مبنای فرمایشات و راهبرد های تعیین شده از سوی رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم نیز می بایست اجرا و پیشبرد منویات معظم له را با جدیت دنبال نمود که بی تردید ضروری اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد خودکفایی، راهبرد دانشگاه آزاد

ایجاد خودکفایی، راهبرد دانشگاه آزاد