مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 آذر 1398 ساعت 07:062019-12-18ورزشي

رعد پدافند قم در لیگ برتر کبدی ایران


تیم کبدی رعد پدافند هوایی به عنوان نماینده استان قم در فصل 1398 لیگ برتر کبدی مردان باشگاه های کشور برابر حریفان به میدان می رود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، سال ها بود که قم نماینده ای در سطح اول رقابت های لیگ کبدی مردان باشگاه های ایران نداشت و از آخرین حضور یک تیم قمی در لیگ برتر کبدی زمان زیادی می گذرد، اما امسال تیمی به نام رعد پدافند هوایی قم برای قهرمانی لیگ برتر به میدان خواهد رفت.

این در شرایطی است که در سال منتهی به المپیک، رقابت های فصل 1398 لیگ برتر کبدی مردان ایران با توجه به حضور لژیونرهای این رشته در ترکیب تیم ها، لیگی جذاب به نظر می رسد، لیگی که در آن تیم رعد پدافند هوایی قم متشکل از چهره های شاخص کبدی ایران و بهترین های کبدی قم در آن حضور دارد.

امسال فدراسیون کبدی برای برگزاری چهاردهمین دوره پیکارهای لیگ برتر کبدی باشگاه های کشور برنامه ریزی کرده و دوره جدید مسابقات از روز پنجشنبه 28 آذرماه در مجموعه ورزشی تختی تهران آغاز خواهد شد، لیگی که در آن علاوه بر تیم رعد پدافند هوایی قم، هفت تیم دیگر نیز حاضر هستند.

کبدی کاران تیم رعد پدافند هوایی در این فصل با تیم های پایاتردینگ آذربایجان غربی، امید جلین، هیات کرمانشاه، هیات ساری، عقاب تالش، هیات خراسان رضوی و هیات سرخنکلاته رقابت می کنند، در شرایطی که با توجه به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رعد پدافند قم در لیگ برتر کبدی ایران

رعد پدافند قم در لیگ برتر کبدی ایران