مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 آذر 1398 ساعت 07:462019-12-18سياسي

پلوسی: نامه ترامپ مضحک و منزجرکننده بود/ به استیضاح رای ندهید، قصور کرده اید


رییس دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا، نامه خشم آلود دونالد ترامپ را که از او خواسته بود تا فرایندهای استیضاح را متوقف کند مضحک و بسیار منزجرکننده خواند.

- رییس دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا، نامه خشم آلود دونالد ترامپ را که از او خواسته بود تا فرایندهای استیضاح را متوقف کند "مضحک" و "بسیار منزجرکننده" خواند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه خبری هیل، نانسی پلوسی، رییس مجلس نمایندگان آمریکا به خبرنگاران در کنگره گفت هنوز فرصتی نیافته تا نامه جنجالی دونالد ترامپ را به طور کامل بخواند؛ نامه ای که دموکرات ها را به سوء استفاده از قدرت مغایر با قانون اساسی متهم می کند.

پلوسی گفت: من ماهیت آن را دیدم، به هر حال بسیار منزجرکننده بود.

دونالد ترامپ در نامه ای خشم آلود به نانسی پلوسی رای قریب الوقوع استیضاح علیه خود را محکوم کرده و پلوسی را به اعلان جنگ علنی علیه دموکراسی در آمریکا متهم کرده است.

رییس جمهوری آمریکا در این نامه که سه شنبه ارسال شد، نوشت: شما اهمیت این واژه زشت یعنی استیضاح را کم کرده اید! ساعاتی پس از آن، پلوسی به همکاران دموکراتش گفت اگر آن ها به استیضاح رییس جمهوری آمریکا رای ندهند، در انجام وظایفشان طبق دستورالعمل کنگره مرتکب قصور شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلوسی: نامه ترامپ مضحک و منزجرکننده بود/ به استیضاح رای ندهید، قصور کرده اید

پلوسی: نامه ترامپ مضحک و منزجرکننده بود/ به استیضاح رای ندهید، قصور کرده اید