مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 آذر 1398 ساعت 08:002019-12-18سياسي

816 یتیم تحت حمایت کمیته امداد استان سمنان قرار دارند


قائم مقام کمیته امداد استان سمنان، با اشاره به طرح محسنین و حامیان ایتام گفت: در قالب این طرح 816 یتیم و دو هزار و 500 کودک بد سرپرست و یا نیازمند، - تحت پوشش این نهاد هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد قوسی پیش از ظهر چهارشنبه در نشستی با حضور اصحاب رسانه و خبرنگاران، به میزبانی کمیته امداد سمنان بابیان اینکه طرح محسنین و حامیان ایتام از کودکان بی سرپرست و بد سرپرست و همچنین نیازمند استان حمایت می کند، ابراز کرد: در قالب این طرح دو هزار و 500 کودک و همچنین 816 یتیم ساماندهی شده اند.

وی افزود: حامیان ایتام و محسنین که خیران محسوب می شوند در هشت ماهه اول سال جاری توانسته اند هفت میلیارد و240 تومان به ایتام و کودکان نیازمند کمک کنند.

قائم مقام کمیته امداد استان سمنان بابیان اینکه 9 هزار و 800 حامی ایتام و کودکان نیازمند در سطح استان با کمیته امداد همکاری می کنند، گفت: کمک های این قشر در هشت ماهه اول سال 98 نسبت به مدت مشابه سال گذشته با رشد 56 درصدی همراه بوده است.

قوسی بابیان اینکه علاقه مندان به حضور در طرح محسنین و کمک به ایتام می توانند با مراجعه به سایت کمیته امداد به آدرسhttps://portal.

emdad.

ir/در طرح مشارکت داشته باشند، گفت: ارسال عدد 14 به سامانه پیامکی 3000 3333 23، پایگاه اینترنتی https://ekram.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

816 یتیم تحت حمایت کمیته امداد استان سمنان قرار دارند

816 یتیم تحت حمایت کمیته امداد استان سمنان قرار دارند