مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 آذر 1398 ساعت 08:272019-12-18بين الملل

واکنش ها در پاکستان درباره حکم اعدام پرویز مشرف


صدور حکم اعدام «پرویز مشرف» رییس جمهور اسبق پاکستان واکنش های مختلفی از سوی مقامات و شخصیت های سیاسی و نظامی این کشور را در پی داشت - از اسلام آباد، رسانه های پاکستان اعلام کردند: همزمان با صدور حکم اعدام پرویز مشرف از سوی دادگاه ویژه، مقامات نظامی پاکستان با برگزاری نشست اضطراری فرماندهی ارتش این کشور با بیان اینکه شفافیت قضایی برای رسیدگی به اتهام وارده علیه ژنرال مشرف رعایت نشده است از صدور این حکم ابراز نگرانی کردند.

سرلشکر آصف غفور سخنگوی ارتش پاکستان گفت: مشرف 40 سال به پاکستان خدمت کرد و هرگز نمی تواند به کشور خیانت کرده باشد بنابراین ارتش خواهان رسیدگی شفاف به پرونده ژنرال مشرف براساس قانون اساسی کشور است.

درحالیکه صدور ناگهانی حکم اعدام پرویز مشرف سیاسمتداران این کشور را در بهت فرو برده است، اما احزاب سیاسی مخالف دولت از این حکم حمایت کرده اند.

بلاول بوتو زرداری رییس حزب مردم و فرزند بی نظیر بوتو که بار ها تاکید کرده است مشرف نقش مهمی در ترور مادرش داشته است با انتشار تصویر مادر خود در توییتر حکم دادگاه را تاریخی دانست.

احسن اقبال وزیر کشور سابق پاکستان و از رهبران حزب مسلم لیگ نون گفت: اعدام مشرف سبب می شود که دیگر کسی جرات نقض قانون اساسی را نداشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش ها در پاکستان درباره حکم اعدام پرویز مشرف

واکنش ها در پاکستان درباره حکم اعدام پرویز مشرف