مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 آذر 1398 ساعت 08:302019-12-18سياسي

ایجاد 49 هزار فرصت شغلی در طرح روستا تعاون


معاون وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی از ایجاد 49 هزار فرصت شغلی در طرح روستا تعاون خبر داد و گفت: در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری بندهای سند توسعه بخش تعاون را با همکاری اتاق تعاون ایران و دستگاههای متولی، - معاون وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی از ایجاد 49 هزار فرصت شغلی در طرح روستا تعاون خبر داد و گفت: در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری بندهای سند توسعه بخش تعاون را با همکاری اتاق تعاون ایران و دستگاههای متولی، احیا و عملیاتی خواهیم کرد.

محمد جعفر کبیری در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به سامانه جامع هوشمند بخش تعاون گفت: این سامانه در راستای توسعه شفافیت در بخش تعاون و بر اساس نظام خود کنترلی اعضا ایجاد شده که علاوه بر نظارت بر فعالیتهای هیات مدیره و مدیران عامل، زمینه جذب سرمایه های خرد مردمی را در بخش تعاون فراهم می کند.

کاهش مراجعات مردمی از طریق سامانه هوشمند بخش تعاون وی افزود: این سامانه در دسترس عموم مردم قرار دارد و می توانند با مراجعه به سایت وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی و نشانی خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند.

با راه اندازی سامانه جامع هوشمند بخش تعاون افرادی که به دنبال تاسیس تعاونی هستند دیگر به وزارتخانه یا ادارات کل تعاون مراجعه نمی کنند و از طریق این سامانه می توانند مراحل تاسیس تعاونی را دنب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد 49 هزار فرصت شغلی در طرح روستا تعاون

ایجاد 49 هزار فرصت شغلی در طرح روستا تعاون